onsdag 29. april 2009

Utstilling og litt av hvert

Travel helg nettopp gjennomført. Hovedstyremøte i NKK fredag kveld, representantskapsmøte i NKK hele lørdag, utstilling på Verdal søndag. Som forøvrig var av det megatrivelige slaget. Med trivelig dommer og koselige medutstillere, godt vær og bra utstillingsplass måtte det bare bli bra. Agnes (Seabirds Brown Velvet) tok cert, og gjorde selvfølgelig dagen enda bedre. Valpegutta var med for å trene seg på bilkjøring og for å spisse sine sosiale skills hadde også en topp dag der de gikk fra fang til fang. Skal love det var to slitne karer som snorka på hjemturen...De er nok av solid slag,disse her. Hos veterinæren for å vaksinere i går, og det tok de overhode ingen notis av. Benyttet anledningen til å stikke innom Yanabelle for å se på hennes mage,hun har gått 4 uker av drektigheten nå. Jeg tror hun er drektig *håpe,håpe*.

*******************
Ser også jeg har vært sløv til å oppdatere listen over hva jeg har lest i det siste-shame on me: Ihvertfall: Yndlingskrimforfatteren Fred Vargas fornekter seg ikke-"Den tredje jomfru" var såååå bra!
Tore Renbergs "Charlotte Isabel Hansen" av det mer lette slaget,noe usannsynlig story etter min smak.
Torkil Damhaug "døden ved vann" krevende krim,ga absolutt mersmak på ytterligere bøker fra denne forfatteren.
Dett var dett. Ser at mesteparten av lesinga foregår på reiser,bøker innkjøpt på flyplassen. Da blir det mye krim. Skal skjerpe meg der.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden