mandag 8. desember 2008

Ny arbeidsuke

I grunnen er jeg et menneske som er aller mest glad i hverdager. At jeg trives og har det godt i det daglige med mine nære og kjære,med bikkjer, hus og heim. Ikke for det - en festlig anledning er også kjekt!
Helga har vært fin, Jan-Petter kom hjem fra Rovaniemi lørdag morgen. Vi har vært på tur i skogen med hunder, vært på kaffebesøk hos Ola og Ragnhild, fått besøk av John, spist god mat, sovet middag - i det hele tatt høres jeg nå ut som om jeg er ca 70 år....Men sant og si er det såpass hektisk innimellom med møter i Oslo, dømming i helger, full jobb og huset fullt av hunder at det kjennes greit å ta det rolig innimellom. Et lyspunkt i dag var telefon fra eldstesønnen som er i Bergen for tida.Det er godt å høre at han trives. Gleder meg til han kommer hjem til jul!
I ettermiddag har vi hatt besøk av valpekjøpere som bor et stykke unna. De er fornøyde med sin lille valp, og da ble oppdretteren glad! Ta en titt på bloggen:http://granberget.blogspot.com/ Så fin!

Sjokoladebrune Agnes er neste hund ut i bloggen. Hennes registrerte navn er Seabirds Brown Velvet, en svenske som kom til oss 8 uker gammel. Hun har rukket å bli 17 mnd , og er en smart liten frøken. Full av fryd og fart, selvtillit så det holder til flere, lettlært på både godt og ondt. Treningsvilje og iver er ingen mangelvare, hun er alltid glad og positiv.
Jeg vil tro hun vil utfordre Uni om top-bitchttronen etterhvert, hun lar seg ikke pille på nesa av noen. Gleder meg til vi skal begynne å stille henne ut etterhvert, kanskje blir det jaktprøver på henne også.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden