fredag 21. november 2008

Snart helg -

- og jippi for det! Arbeidsdagen planlegges avrundet med en tur i Pirbadet sammen med gode kollegaer. Det må da være en god innledning til helga? Selvfølgelig ikke riktig det samme som Jan har det der nede på playaen, men slett ikke verst.
Helga skal være Kvila-helg, bortsett fra 70-års dag i morgen kveld. Hurra for Bjarne!
Ellers har jeg lurt på om jeg skal ta sjansen på å ta fram skiene- eller om jeg skal la det være. For å si det mildt er jeg ingen lidenskapelig skigåer, jeg føler meg som en fisk på sykkel- altså rimelig hjelpeløs. Men det er kanskje lettere å ta med hunder på tur på ski enn å gå på beina i djupsnøen. Vi får vel se...hovedsaken er å være mye ute. Det gir energi til alle oppgavene her i livet.
Ha en fortreffelig helg,alle sammen

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden