lørdag 29. november 2008

Hotellhelg

Så er det Oslo igjen,da. Helga er viet Retrieverklubben og planlegging av 50-årsjubileum i 2010. Vi har hatt en veldig nyttig dag i dag, fått unna oss en masse. Har vært mye farting en stund nå, heldigvis for meg ordner Jan-Petter opp hjemme. Snart jul nå,blir roligere da!
Hjemme igjen imorgen ettermiddag, da skal vi rett på 25-årsfeiring av mitt skjønne tantebarn Karoline. Alltid hyggelig å være sammen med family'n. De unge synes nok innimellom at min søster Gry og jeg bråker en del,men det får våge seg....
Mimi, vår blondine i alle betydninger av ordet er neste hund ut i presentasjonsrekka. Hennes registrerte navn er Musicals Wildcat, og deleies av Jan-Roger Sauge og meg. Hun flyttet hjem til oss som voksen hund, og har sklidd rett inn i flokken. Hun er en enkel,snill hund som aldri forårsaker noe krøll bortsett fra at hun er ram på kattematen! Hun har to valpekull etter seg,begge med Peter som far. Disse er unge ennå, men så langt er vi fornøyde med dem. Mimi er en fabelaktig mor,hun føder lett og tar seg så godt av valpene sine. Hun skal nå ha en god pause i morspliktene, hun skal få være med på utstillinger og kose seg sammen med oss.
Nå står vi på farten til å spise middag, så er det rett i seng etterhvert.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden